We noticed you are coming from US. Would you like to continue shopping at Abposters.com?
-20 % na izbrane izdelke DOBITE KODO ZA POPUST

Politika vračila

Reklamacije in vračila

Vaše zadovoljstvo je tisto, kar je najbolj pomembno za nas. Nakupov ni treba več odlašati. V primeru, da naročilo ne ustreza vašim pričakovanjem, ga ​​pošlite nazaj in mi vam bomo vrnili denar ali zamenjali za druge izdelke.

Kako postupiti prilikom reklamacije proizvoda?

V vseh primerih reklamacij izdelkov nas kontaktirajte tako, da izpolnite obrazec ali nas neposredno kontaktirajte preko e-pošte na info@europosters.eu.

Pritožba na izdelek

Prosimo navedite:

  • Številka naročila – najdete jo v e-pošti ali na vašem računu.
  • Stanje poškodovanega paketa in blaga – priložite dokazne fotografije.
  • Vaše referencije, kako rešiti to situacijo – vračilo denarja / pošiljanje novega izdelka.

Kakšne so lahko situacije za reklamacijo izdelka?

1/ Blago (ali paket) poškodovano med transportom

Če sumite, da je bilo blago poškodovano med transportom, nam v 48 urah po dostavi na naš e-naslov pošljite e-pošto skupaj z dokazno fotografijo poškodovanega paketa in blaga. Takoj vas bomo kontaktirali z informacijami o naslednjih korakih. Na žalost, če se odzovete pozneje, pritožba pri prevoznem podjetju ne bo mogoča. Poškodovanega blaga nam ni treba pošilati nazaj.

2/ Izdelek slabe kakovosti ali nepravilne velikosti

Če ste prejeli izdelek slabe kakovosti, z zamegljeno dostavljeno sliko ali napačne velikosti, nam prosimo pošljite fotografijo dostavljenega blaga po elektronski pošti. Takoj vas bomo kontaktirali z informacijami o naslednjih korakih. Poškodovanega blaga nam ni treba pošiljati nazaj.

3/ Nepravilno ali manjkajoče blago

Je v paketu kaj manjkalo? Ste prejeli drugačen izdelek od tistega, ki ste ga naročili? Opravičujemo se za morebitne nevšečnosti, ki jih je to povzročilo. Prosimo, da nam po e-pošti pošljete fotografijo dobavljenega blaga. Takoj vas bomo kontaktirali z informacijami o naslednjih korakih.

 

Če ste kupili našo "Garancijo za varno pošiljanje" in vaš paket prispe poškodovan ali se izgubi, vam ni treba čakati, da se situacija reši v zakonskem roku. Preprosto kontaktirajte našo skupino za podporo strankam, ki bo vašo zahtevo rešila prednostno. Če ste prejeli poškodovano blago, vas prosimo, da poškodovano blago in paket fotografirate za hitro rešitev reklamacije.

Opomba: Dobava novega izdelka je možna le, če ga imamo še na zalogi.


Kako vrniti blago?

Niste zadovoljni s kakovostjo izdelka? Se vam zdi izdelek neprivlačen in ga želite vrniti? Ni problema!

1/ Najlažji način: spletno vračilo prek storitve Retino

Spletna storitev Retino bo vse uredila namesto vas z le nekaj kliki in nam olajšala delo – imeli bomo na primer boljši pregled nad tem, kje se paket trenutno nahaja.

2/ Če se odločite, da ne boste uporabljali našega spletnega sistema Retino in pošiljko vračate "sami", uporabite prosim obrazec za vračilo, da poenostavite postopek.

Obrazec za vračilo prenesite od tukaj.

Obrazec lahko izpolnite na spletu in ga pošljete po e-pošti na info@europosters.eu skupaj s podatki o tem, kaj vračate. Lahko pa ga tudi natisnete, izpolnite ročno in pošljete skupaj z blagom.

Nepoškodovano blago zapakirajte v originalno embalažo, jo položite v škatlo, škatlo vidno označite s transportno nalepko in pošljite na naslov našega distribucijskega skladišča:

EUROPOSTERS, s. r. o.
Žďár nad Metují 139
549 55
Češka republika

Po prejemu blaga v naše skladišče boste o tem obveščeni po elektronski pošti. Če izberete možnost vračila, boste denar prejeli nazaj od nas v 14 dneh po tem, ko paket prejme naša podpora strankam. V nasprotnem primeru bomo našli alternativno rešitev.

Če ste prejeli poškodovan izdelek, preberite zgoraj, kako postopati pri reklamaciji izdelka.


Upoštevajte:

  1. Če se odločite za vračilo blaga v 14 dneh, vam bomo blago povrnili, vključno z najcenejšo možnostjo pošiljanja v ciljno državo. Po preteku 14-dnevnega obdobja je mogoče vrniti le denar za blago, stroške pošiljanja pa morate kriti sami.

  2. Blago po naročilu ni možno vrniti. Te informacije lahko najdete tudi neposredno na naši spletni strani med ustreznimi izdelki. Takšno blago je možno reklamirati le v primeru očitne tiskarske napake ali poškodbe na naši strani. Primeri takih izdelkov vključujejo:
  • Tisk lastnih fotografij na fotografski papir in platno,
  • Izdelki lastne proizvodnje z oznako 'PREMIUM QUALITY' (izdelki tiskani na foto papir, platno ali fototapete),
  • Uokvirjanje po meri.

Za podrobnejše informacije obiščite stran Pogoji in določila.

 



EuroposterjiUstvarjam svoj svet

Od leta 1999 je Europosterji eden od najbolj uspešnih prodajalcev plakatov, fototapet in daril z licenciranim blagom tudi na Češkem in po vsej Evropi. V naši ponudbi lahko najdete ogromno filmskih, igralnih ali športnih plakatov vseh velikosti ter široko paleto izvirnih daril za prave ljubitelje Vojne zvezd, Harryja Potterja, stripov ali celotne družine Warner Bros. Vemo, da so vrčki, figurice, sestavljanke in oblačila najboljše darilo za vse, ne glede na starost ali zanimanje. Če pa ste ljubitelj notranje opreme, potem ste tudi na pravem mestu! Vsakodnevno tiskamo fototapete, ilustracije, fotografije in umetniške reprodukcije ter jih pošiljamo v več kot 25 držav in se trudimo, da bodo naše stranke zadovoljne. 


Kontakt:

E-mail: info@europosters.eu

Tel.: +420 210 440 210 (v angleščini)

Ponedeljek – Petek ǀ 7:00–17:00

 

© 1999–2024 Europosterji. Vse pravice pridržane.

Top