We noticed you are coming from US. Would you like to continue shopping at Abposters.com?
-20 % na izbrane izdelke DOBITE KODO ZA POPUST

FAQ

Pogosta vprašanja

PODATKI O NAROČILU

1/ Kako lahko sledim svojega paketa?

Številka za sledenje paketa je poslana v potrditvenem e-poštnem sporočilu, ko je naročilo odposlano. Upoštevajte, da lahko povezava za sledenje začne delovati z majhno zakasnitvijo. Številko za sledenje najdete tudi v svojem računu, če obiščete "Moja naročila" in odprete podrobnosti naročila.

 

2/ Kako lahko prekličem naročilo?

Naročilo lahko prekličete, preden je obdelano v vašem računu, če obiščete "Moja naročila" in odprete podrobnosti naročila. Gumb "Prekliči naročilo" se nahaja v zgornjem desnem kotu. V vseh drugih primerih nas kontaktirajte na info@europosters.eu.

 

3/ Kje lahko prenesem račun?

Račun lahko prenesete po prijavi v svoj račun v podrobnosti naročila.

 

4/ Kako lahko spremenim naslov v naročilu?

Preden je naročilo v obdelavi, nam pošljite e-mail na info@europosters.eu, da ga pravočasno spremenimo (pred odpremo naročila). Prosimo navedite številko naročila in pravilen naslov za dostavo.

 

5/ Koliko časa prejem paketa?

Predvideni datum dostave je naveden na vsaki strani s podrobnostmi o izdelku ali pa ga najdete na strani "Plačilo in dostava". Najbolj natančen predviden rok dostave izbranih izdelkov je naveden v nakupovalni košarici ob potrditvi naročila.

REKLAMACIJE & VRAČILA

1/ Kako lahko vrnem paket?

Naročila je mogoče vrniti v skladu z našo "Politiko vračila", navedeno na našem spletu. Za poenostavitev postopka vračila uporabite naš spletni obrazec s Retino storitvijo.

 

2/ Kako lahko prijavim poškodovano naročilo?

Če je bilo vaše naročilo dostavljeno poškodovano, vas prosimo, da to prijavite na e-mail info@europosters.eu čim prej, najkasneje v 48 urah, da lahko reklamacijo sprejmemo. Navedite številko naročila in priložite slike poškodovanih artiklov, embalaže in škatle.

 

3/ Kako lahko prijavim napačen ali manjkajoči artikel?

Če vam izdelek manjka ali ste prejeli napačen izdelek, vas prosimo, da to čim prej sporočite na e-mail info@europosters.eu. Najpozneje v 48 urah, da se lahko zahtevek sprejme. Prosimo navedite številko naročila. V primeru, da ste prejeli napačen izdelek, priložite slike izdelka.

POPUSTI & POSEBNE PONUDBE

1/ Zakaj posebna ponudba 3+1 ne deluje?

Naročite katerekoli 3 izdelke iz naše ponudbe in izberite en plakat zastonj! Plakat gratis lahko izberete med plakati, označenimi z oznako »STANDARD QUALITY«. Za več informacij obiščite stran Promocije in popusti.


2/ Kako se lahko odjavim od prejemanja promocijskih e-poštnih sporočil?

Uporabite lahko povezavo v kotičku vsakega elektronskega sporočila ali nas kontaktirate na privacy@europosters.eu ali info@europosters.eu, nato boste prejeli potrditveno elektronsko sporočilo.


Če niste našli odgovora, nas prosimo kontaktirajte v klepetu, po e-pošti info@europosters.eu ali nas pokličite na +420 210 440 210 (v angleščini) med delovnim časom, ki ga najdete na naši spletni strani.



EuroposterjiUstvarjam svoj svet

Od leta 1999 je Europosterji eden od najbolj uspešnih prodajalcev plakatov, fototapet in daril z licenciranim blagom tudi na Češkem in po vsej Evropi. V naši ponudbi lahko najdete ogromno filmskih, igralnih ali športnih plakatov vseh velikosti ter široko paleto izvirnih daril za prave ljubitelje Vojne zvezd, Harryja Potterja, stripov ali celotne družine Warner Bros. Vemo, da so vrčki, figurice, sestavljanke in oblačila najboljše darilo za vse, ne glede na starost ali zanimanje. Če pa ste ljubitelj notranje opreme, potem ste tudi na pravem mestu! Vsakodnevno tiskamo fototapete, ilustracije, fotografije in umetniške reprodukcije ter jih pošiljamo v več kot 25 držav in se trudimo, da bodo naše stranke zadovoljne. 


Kontakt:

E-mail: info@europosters.eu

Tel.: +420 210 440 210 (v angleščini)

Ponedeljek – Petek ǀ 7:00–17:00

 

© 1999–2024 Europosterji. Vse pravice pridržane.

Top